دختر استقلالی

روزی که فصل شروع شد، روزی که بی توجه به حرف این و آن بازیکنان خودت را گرفتی...من به تو اعتماد کردم. دانستم هدفت کهکشانی شدن نیست، هدفت موفقیت است.

روزی که مجتبی را از فرودگاه بازگرداندی خیلی ها گفتند این همیشه مصدوم معترض را میخواهی چکار؟ امروز که همان پسر پر ادعا یک تنه نتیجه بازی را عوض میکند خیلی ها فهمیدند چه ریسک زیبایی کردی

روزی که دومین بازی لیگ را باختی فکرم به ناامیدی نرفت...میدانستم که تو بهترین بازنده دنیایی

روزی که دربی مساوی شد وسعت نگاهت نگذاشت لبم به اعتراض گشوده شود...نتایج بعد از آن مرا متوجه دورنگری تو کرد. به قول امیر حاج رضایی: شما با رقیب خود بر سر 6 امتیاز میجنگید ولی با حریفان دیگر بر سر 96 امتیاز و تو فکر آن 96 امتیاز بودی

روزی که نیم فصل را با باخت تمام کردی شک نداشتم تو از من نگران تری...باز هم با خریدهایت همه را به تحسین واداشتی

تو میدانستی تیمت در سه جبهه جنگ در پیش دارد...تو میدانستی منه هوادار چه توقع بالایی دارم. باز هم به فکر من و موفقیت تیم بودی که این بار فرهاد را آوردی...غرور را کنار گذاشتی چون میدانستی موفقیت ابزار میخواهد.

روزی که همه به خط اتش تیمت معترض بودند میدانستم امیر من کسی نیست که به آمار اهمیت ندهد...وقتی حریفان با 10 گل زده بیشتر تفاضلشان به نسبت کمتر از ما بود فهمیدم من مو میبینم و تو پیچش مو


حاصل آنهمه دانستنت شد 10 برد و 3 تساوی از 13 بازی در نیم فصل دوم

امروز که دشمنانت صف کشیده اند برای نابودی تو، تازه بزرگی تو را درک میکنم.



این ارتش که ساختی ترس دارد...آنقدر قدرتمند شده که حریفان بعد از باخت ناراحت نمیشوند زیرا میدانند به قدرت برتر باخته اند...باخت سبک برایشان افتخار است

حریفان بدجور درمانده شده اند...نه یارای مقابله با مهاجمان سیری ناپذیرت را دارند نه توانای شکستن دومین خط دفاع برتر جهان را

شنیدم فشارت افتاده! بار آخرت باشد. تو باید با آن هیبت دشمن خوارکنت 90 دقیقه کنار زمین بایستی تا دلمان را در هر حال قرص کنی.

به حریفان میگویم ما امیر را داریم...به مشکلات مالی میگویم ما امیر را داریم...به مصدومیت ها میگویم ما امیر را داریم و به حاشیه ها میگویم ما امیر را داریم

امروز که قدم در آسیا هم گذاشتیم میگویم ما امیر داریم.

با تدبیر تو و همت دیگر اعضا دیگر نگران هیچ چیز نیستم. بهترین، برازنده توست

امیر...من به تو اعتماد دارم                                                                                      



نظرات شما عزیزان:

علي
ساعت16:59---6 اسفند 1391
مبينا جان درود بر شرفت .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->