دختر استقلالی

در برنامه نود دوشنبه شب 1391/11/2 افشین پیروانی مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس در واکنش به اظهارات بازیکنان و دست اندر کاران تیم استقلال در رابطه با بازی دربی مشهور سال 78 در پی تماس تلفنی از تریبون این برنامه استفاده کرد و اظهار داشت ما سه برد حماسی در دربی داشتیم و اینگونه کری خوانی کرد که بازی شش تایی که فیلمش نابود شد.بازی 9نفره و دربی 74. ایشان طوری وانمود میکرد که انگار دربی در مقابل تیمش سر تعظیم دارد .اما اقای عزیز بنده به عنوان یک قطره از دریای هواداران تیم محبوبم استقلال لازم میدانم نکاتی را خدمتتان عرض کنم که بدانی افتخارات دربی شما برای ما پشیزی بیش نیست.
1.اقای پیروانی در کجای دنیا بازی مساوی برد قلمداد میشه؟
2.ایا میدانی برد در یک بازی با گلهای دقیقه 1 و دقیقه 90 هم حماسیست؟ ایا میدانی برد در مقابل دیدگان جمعیتی نزدیک به 130هزار نفر هم حماسیت؟
3. ایا میدانی 4وبله شدن یعنی چه؟ ایا میدانی پرسپولیس دوبار توسط استقلال طعم تلخ 4وبله شدن رو چشیده ؟
4. ایا میدانی دراعتراض به داوری و ترک میدان در دربی های بزرگ جهان گل سرسبد هستید؟حتما میدانی ترک زمین در فوتبال نشان از اعتراض نیست واز بی لیاقتیست ؟
5. حتما میدانی از شروع دربی ها از سال 1347 تاکنون هیچ وقت نتوانستید از استقلال سبقت بگیرید ؟ ایا میدانی این مدت 44 سال به طول کشیده؟
6.ایا میدانی اختلاف برد ما با شما در دربی ها تقریبا همیشه 6 بوده؟ پس چرا سنگ این عدد را اینگونه به سینه میزنید؟
7. شاید ندانی که استقلال توانسته بود با وجود 10 نفره بودن بازی 2 بر 0 باخته را در کمتر از 15 دقیقه با برد 3 بر 2 عوض کند؟ پس لطفا برد دربی 74 را حماسی نخوان چون افسانه شما خاطره ماست.
8. در کجای دنیا یک تیم نتیجه یک بازی را به مدت 40 سال سند افتخار خود میداند؟
9.و در اخر خدمت شما و دیگر هم تفکرات شما عرض کنم پادشاهی دربی در دستان تیمی ست که 44 سال فاتح دربی هاست و نه تیمی که 40 سال به نتیجه یک بازی افتخار میکند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->