دختر استقلالی

در جواب اون لنگی...

در جواب آقای پیروانی باید گفت که به تیم 9 نفره که توصیه نمی کنند آرام بازی کن و مراعات تیم 11 نفره را بکن بلکه به تیم 11 نفره و داور می گویند

دیگه صحبت های آقای فائقی رو رد میکنید فکر کردین خودتون که دروغ توی ذاتتون می باشد بقیه هم اینجوری هستند حتی تصویر تلویزیونی هم رد می کنید که به آقای عبداللهی توصیه میکنن

بله حقیقت تلخه که اینگونه توی برنامه 90 صحبت می کنید

بله آقای پیروانی سوزش داره...

4 تا دربی پشت سر هم ببازی

سوزش داره...

تیمتون با این همه خرج بیت المال نیمه دوم جدول باشه

سوزش داره...

تعداد برد دربی هاتون کمتر هستش

سوزش داره...

توی رده بند جهانی تیمتون نمی دونم .... چندم بچه ها شما بگید

سوزش داره...

اس اس جزء 3تیم برتر آسیاست

سوزش داره...

....................................................................................واین داستان ادامه داره...



ودر آخر تشکر از داش علی منصوریان که روی خط برنامه آمد و جواب شما لنگی های بی شخصیت رو داد.

 



نظرات شما عزیزان:

MOHAMAD
ساعت16:32---4 بهمن 1391
سلام

من امحمدم همسن خودتم

من خودم پرسپولیسیم و اصلا از کیسه کش ها خوشم نمیاد

ولی عاشق فرهاد مجیدیم

البته ریدم به استقلال

منتظر جوابتم

www.ronaldomf13.blogfa.com
پاسخ:چون داش فرهاد رو دوس داری احترامت واجب من عاشقشم. اما استقلال سرور لنگه اینو یادت بمونه. ریدم به لنگ. البته لنگ ارزش اونم نداره.


ali
ساعت20:20---3 بهمن 1391
سلام عزیزم ممنون که از دست من ناراحت نشدی من فقط یک سوال کردم همین من تا قبل از تراختور به لیگ بیاد طرفدار استقلال بودم اما حالا طرفدار تراختورم امسال انشالله تراختور قهرمان میشه اما امیدوارم جمعه استقلال پرسپولیس را شکست بده بعد از اون شکست بخوره تا تراختور قهرمان بشه اگه اینبار از دست ما ناراحت نشی چون من بعد از تراختور استقلال دوست دارم از پرسپولیس هم متنفرم خلاصه همین بود یک سوال دیگه اگه دوست داشتی جواب بده شما ترکی بلدی بهترین ارزوها را برای تو ارزو میکنم عزیزم ممنون

sepideh
ساعت19:22---3 بهمن 1391
سييييييييييييييييلاااااااااام واااااااااااي وبلاگت عليه دمت گرم كه استقلالي هستي
خيلي خوش حال ميشم اگه به منم سر بزني و خوش حال ترم مي كني اگه با هم تبادل لينك كنيم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->