دختر استقلالی

حاتمی: قهرمان جام حذفی می‌شویم/ من هم یک ریال نگرفته‌ام

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: اگر می‌دانستم کی‌روش در ورزشگاه است، انگیزه‌ام برای بهتر بازی کردن بیشتر می‌شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرزاد حاتمی پس از صعود استقلال به جمع چهار تیم برتر جام حذفی فوتبال درباره پیروزی تیمش و دو گلی که برای تیمش زد گفت: به هر حال در یک بازی آن هم از نوع حذفی هر موقعیتی که برای بازیکن پیش می‌آید، باید تبدیل به گل کند و خوشبختانه من هم توانستم از دو موقعیتی که به دست آوردم به خوبی استفاده کنم و مردم هم از این بابت خوشحال هستند.

وی درباره گل دوم استقلال که او به ثمر رساند ولی با اعتراض ابومسلمی‌ها روبه‌رو شد گفت: آن‌ها 10 نفره بودند که داور بازی را شروع کرد. البته مشکلی نبود چون داور آن‌ها را شمرد و سپس تصمیم به شروع بازی گرفت. طبق قانون اگر 7 نفر از یک تیم در زمین باشند، داور می‌تواند بازی را شروع کند.

در ادامه خبرنگاری از او پرسید آیا به دلیل حضور کی‌روش در ورزشگاه انگیزه بیشتری برای گلزنی داشت که وی در پاسخ گفت: من اصلا نمی‌دانستم که او در ورزشگاه حضور دارد. ولی اگر می‌دانستم شاید انگیزه‌ام برای بهتر بازی کردن بیشتر می‌شد. برای من بیش از اینکه گلزنی مهم باشد، اعتماد مردم و کادر فنی به من اهمیت دارد. 



نظرات شما عزیزان:

yones
ساعت11:43---21 دی 1391
عزیزم وبلاگ فوتبالی منم کامل شد شناختی که ؟

یه دنیا مطالب دیدنی وجذاب
ساعت11:06---21 دی 1391
درود دوست عزیز اگر مایل به تبادله لینک هستید لینکم کنید و بعد بهم خبر بدید تا من هم با افتخار لینکتون کنم بدرود
آبی تر از انیم که بی رنگ بمانیم قرمز نشویم هرگز که با ننگ بمیریم


بهروز
ساعت11:01---21 دی 1391
سلام یکی از بهترین وبلاگ هایی که دیدم این وبلاگه

به وبلاگ من هم سر بزنید پشیمون نمیشوید.

اگر دوست داشتید خود را در وبلاگم لینک کنید تا لینکتان کنم

خدا حافظ

راستی منو با آدرس madresevarzesh.loxblog.comو به عنوان وب ورزشی مدرسه آزاد جو طبری لینک کنید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->